Panaszok és visszatérések

Visszatérések

  1. A fogyasztónak jogában áll 14 napon belül indokolás nélkül elállni a szerződéstől.
  2. A szerződéstől való elállás határideje 14 napon belül lejár attól a naptól számítva, amikor a Fogyasztó, vagy a fuvarozótól eltérő, a Fogyasztó által megjelölt harmadik fél megszerzi az áruk fizikai birtoklását.
  3. A szerződés elállási jogának gyakorlásához a Fogyasztónak egyértelmű nyilatkozattal - a Vállalkozó jelen szabályzatban megadott adatainak felhasználásával - egyértelmű nyilatkozattal kell tájékoztatnia a Vállalkozót a szerződéstől való elállásról.
  4. A fogyasztó a jelen szabályzat végén használhatja az elállási űrlap mintáját, de ez nem kötelező.
  5. A szerződés elállási határidejének betartása érdekében elegendő, ha a Fogyasztó a szerződés elállási határideje előtt információt küld a szerződés elállási jogának gyakorlásáról.
  6. A szerződéstől való elállás következményei:
    a) a szerződéstől való elállás esetén a Vállalkozó a Fogyasztótól kapott összes kifizetést, kivéve a szállítási költségeket, legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül visszaküldi a Fogyasztótól, hogy a Vállalkozót tájékoztatták a Fogyasztónak a a szerződéstől való elállás joga;
    b) a Vállalkozó a fizetést ugyanazon fizetési módok felhasználásával téríti vissza, mint amelyeket a Fogyasztó az eredeti tranzakció során használt, hacsak a Fogyasztó kifejezetten nem egyezett bele egy másik megoldásba; a visszatérítéssel kapcsolatban a Fogyasztónak semmilyen díjat nem kell fizetnie;
    c) A vállalkozó visszatarthatj.a a visszatérítést az áru átvételéig vagy a visszaszolgáltatás igazolásáig, attól függően, hogy melyik esemény következik be először;
    d) A fogyasztónak haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül vissza kell küldenie az árut a Vállalkozónak a jelen szabályzatban megadott címére, amelyen a Vállalkozót a szerződés elállásáról tájékoztatta. A határidő betartásra kerül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut;
    e) a fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségeit;
    f) A fogyasztó csak azért felelős, hogy a termék más módon történő használatából eredő értéket csökkentsék, mint ami a cikk jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges volt.
  7. Ha jellegüknél fogva a tételeket nem lehet visszaküldeni rendes postai úton, akkor az erről szóló információk, valamint a cikk visszaküldésének költségei bekerülnek az Áruház termékleírásába.
  8. A távollevõi szerzõdéstõl való elállás joga a Fogyasztó számára a szerzõdéssel kapcsolatban nem áll fenn a. amelyben a szolgáltatás tárgya nem előregyártott termék, amelyet a fogyasztó előírásai szerint gyártanak, vagy egyéni igényeinek kielégítésére szolgál;

 

Panaszok

  1. A vállalkozó hibamentes tárgyat köteles leadni.
  2. A Vállalkozótól vásárolt áruk hibája esetén a Fogyasztónak joga van panaszt tenni a Ptk. Rendelkezései által szabályozott szavatosság alapján.
  3. A panaszokat írásban vagy e-mailben kell benyújtani a Vállalkozó által megadott címekre.
  4. Javasolt a panaszba beilleszteni többek között a következőket: a hiba rövid leírása, annak bekövetkezésének dátuma, a panaszt benyújtó Fogyasztó adatai és a Fogyasztó igénye az áru hibájával kapcsolatban.
  5. A Vállalkozó 14 napon belül válaszol a Fogyasztó panaszára, és ha ezt ebben az időszakban nem teszi meg, úgy tekintik, hogy a Fogyasztó kérését indokoltnak tekintették.
  6. A panasztételi eljárás keretében küldött árukat a vállalkozó címére kell elküldeni.